Wednesday, January 14, 2009

moh ke utara..

Masa study week dlu..lebih kurang 3-4 minggu lepas, aku n family bercadang nk hantar adik balik ke UiTM Kedah since dah nak start sem baru..alang2 semua orang tgh free, ktorang pun bercadang utk holiday di Penang dan Pulau Langkawi..tapi x jadi pegi Langkawi coz ade sebab2 tertentu huhu . Negeri yg dpt di cover oleh kami like Perak, Penang, Kedah n Perlis. Lama jgk la trip tu, lebih kurang 5 hari. Walaupun x dpt pegi ke Langkawi..aku x kisah coz trip tu memang puas hati walaupun penat.. tak byk gambar yg aku ambik tp at least ade la sikit yg boleh aku postkan kat sini.

1st destination, Pulau Mutiara.

Sampai je kat Penang ni trus cari hotel..dah malam n time tu memang agak penat coz bergerak non-stop dr Pahang (ade la stop 2-3 kali kt R&R ). time tu kebetulan plak cuti skolah, hotel suma penuh..lepas carik dlm 3-4 hotel, alhamdulillah dapat jgk jumpe hotel yg ade bilik. Hotel yg kami bermalam tu, Tanjung Bungah Beach Hotel. Aku suka environment hotel tu especially kt lobi..open air dgn bayu laut. Deco pun mmg cantik..aku puji jgk la hotel ni hehe.

Around the hotel
<









Kebetulan pulak aku tgh bz time tu wat esemen ..tak berapa menghayati sgt la holiday kt sini huhu..lgpun byk tempat yg ktorang x lawat kt sini. Tempat2 ktorang pegi masa kat sini, Batu Feringgi..mkn seafood tp aiseh slack sket coz x sedap sgt, Gurney Drive n Queensbay Mall.. tu je la kot . 2 mlm je kami kt sini. After dat, kami pun meneruskan perjalanan further north..ke Kedah Darul Aman.

to be continued..

0 comments: