Friday, January 02, 2009

2.0.0.9

Tahun baru sudah menjelma..rasa macam sekejap je tahun 2008..tup-tup dah masuk tahun 2009. Macam-macam pengalaman dah aku lalui dalam tempoh 365 hari lepas..ade peristiwa manis yg dapat dijadikan memori/kenangan indah dan jugak peristiwa pahit yg dpt dijadikan iktibar dan renungan. Tapi aku anggap semua tu sebagai pengalaman dan perjalanan yg biasa dalam sesebuah kehidupan..harap2 pengalaman yang dah aku lalui selama ni dapat membantu aku untuk membuat keputusan yang menentukan hidup aku pada masa depan. I want to put the past behind me.

Untuk permulaan tahun baru ni aku ada beberapa wish list dan juga beberapa resolusi yg aku patut aku capai sebelum tahun 2009 ni berakhir..dan secara amnya untuk tahun ni i just want to be a happy person..think positively and i try to better myself in life, academic, career etc. Walaupun ade possibility tak semua resolusi yang aku set tak akan tercapai but i will try my best. Usaha tangga kejayaan huhu :)

Permulaan tahun ni di mulakan dengan final exam yang akan berlangsung pada 5-11 Januari..sekarang mesti student2 MMU tengah berhempas-pulas study for the exam. Finally, I would like to wish good luck and study smart for the test. All the best. Hope to hear good news from u guys next sem :)

That's all for now..bye.

0 comments: