Wednesday, January 21, 2009

2009 New Year's Eve..~

Malam 31 Disember lepas aku sambut new year di The Curve, Damansara..tak penah lagi sambut kat sini. Selalunya sambut kat area KLCC dgn Bukit Bintang..belah2 town la lebih kurang tapi tahun ni sambut kat tempat yg agak jauh sket dari KL huhu . Bertolak dari umah dlm pukul 9pm..sampai KL dalam pukul 10pm. Then amik kawan aku di Taman Melati. Masa tu tak plan lagi nak pegi sambut kat mana...calling2 bebudak ni ade yg sambut kat KLCC ade yg kat The Curve..ade yg sambut kat umah je . Last2 wat decision nak join bebudak di The Curve tu.



Sampai je kat area Damansara dah start jam..memang sesak. Orang dok parking kat kiri kanan jalan. Nak parking punye la jauh masuk kawasan perumahan. Jalan kaki ade la dalam 20 minit

Bebudak ni ade kat Cineleisure..masa nak jalan ke sana, sibuk la pulak org ramai ni tembak snow can pada orang ramai...terkena la jugak sikit2 . Memang meriah..ramai remaja n budak2 kat sini tak macam kat tgh KL. Jumpe je diorang ktorang pun tunggu utk countdown.

Tepat je pukul 12am..ade la fireworks display lebih kurang 15 minit n ramai orang dok sembur snow can (Aku pun main sama la haha )..



Abis je bunga api..ramai la yg bersurai balik umah. Cuma ktorang je lepak lg kat sini lelama hehe . Ye la watper nak rush sebab jalan mesti jam tak igt..sementara tunggu tu ktorang lepak la depan Ikea sambil cuci mata tgk org ramai lalu lalang kat situ ..ade pentas concert kt area situ n ade yg dok menari2 lg..ramai aku tgk kecik2 lg..budak skolah agaknye..




Me and friends huhu


Dah puas duduk kat situ sejam lebih..ktorang pun beransur ke kedai mamak di TTDI. Ni macam aktiviti tahunan..lepas sambut new year mesti singgah mamak. X byk pun gambar aku amik..wat sakit ati je..byk yg blur ehehe . Lepak kedai mamak tu sambil berborak sakan..tup2 dah pukul 3.30am. Ahhhh time tu aku dah rase mengantuk. Dah la aku kena balik Pahang mlm tu jugak ..akhirnye aku pun terpakse bergerak dulu..lepas antar je kawan aku balik ke Taman Melati, aku pun drive balik umah..sampai2 je dah pukul 5.30am.

Memang penat tapi bukan selalu kan..setahun skali je hehe ..neway, we had fun dat nite and enjoy ourselves..

chalo..~

p/s : terasa jugak coz bebudak ni dah keje..aku bile lagi...

0 comments: