Monday, February 02, 2009

NeW Sem..~

Assalamualaikum,

Hi everyone..so, you guys enjoyed your holidays?

Bermula jua semester yg baru dan yg terakhir utk year 2008/2009 selepas 3 minggu final break. Sem ni insyaAllah merupakan sem terakhir aku kat MMU ni ..dah lama aku kat sini huhu. Tak banyak subjek yg aku register utk sem ni, 3 subjek to be precise n 3 hari je masa belajar..tu pun tak pack sgt. Fikir2 balik igt nak keje part time nak cari pengalaman..dapat jgk duit poket sikit n abiskan masa lapang yg ader. . Tapi tu suma boleh fikir kemudian, 1st of all masuk kelas dulu dan identify tarikh exam n assignment yg akan di buat and then baru fikir yg lain.

Mula2 fikir masa nak naik sem balik ni igt nak tukar bilik hostel..harap2 ade la bilik yang kosong lagi. If takde jugak nampaknye terpaksa wat operasi mencari umah di luar huhu . Memang dah plan nak pindah bilik cuma tak berkesempatan je..tgk la maybe boleh setel dalam this week..I hope.

Masa cuti aku habiskan dgn kursus (SuSe Linux) n bercuti di Korea Selatan. Tak lama aku melekat kat umah..huhu lgpun mmg tak suka duduk umah pun..ade je alasan nak pegi jejalan. At least dpt merehatkan minda aku yg sesak especially masa last sem.. n memang dah minat kot jejalan






To be updated later...

1 comments:

eju said...

bestnye gi korea!!!!!!!!!