Saturday, February 21, 2009

Bukit BeRuaNG..

Assalamualaikum,

13 February 2009.

Aku dan Syafiq Akhmal menjejakkan kaki ke Bukit Beruang..aku yang ajak Syafiq ke sini sebab saje nak dia amik gambar kat area sini pakai kamera dslr baru dia hehe. Lagipun Syafiq ni tak penah lagi jejakkan kaki ke Bukit Beruang ni..rasa kelakar jgk sebab dia ni student MMU..dah tu umah plak kat Ayer Keroh Heights...xkan la tak penah pegi panjat Bukit Beruang kan ekekeke . Tp takpe la..maybe dia ade sebab yg tersendiri. Baru2 ni Syafiq ni dah ade hobi terbaru..photography.

Tau2 je dia ni minat photography, aku pun merekemenkan dia ke Bukit Beruang coz ade 1 tempat yg boleh tgk view 1 bandar melaka smpi la ke laut. Lgpn memang dah lama nak amik gambar tp cameraphone aku tak begitu power nak amik gambar jarak jauh huhu . Lgpun boleh amik gambar nature yg ade di sekitar bukit tu.


gaya hebat photographer professional..


Kt sini aku upload sikit gambar yg di ambil oleh beliau huhu..amacam? cun x?




















Utk gambar2 yg lain sentuhan Syafiq sila ke webpage Flickr beliau di sini

Malam tu plak ktorang ke Jonker Street nak amik gambar kat area situ n Dataran Sungai Melaka tapi gambar still belum di edit..maybe next time .

That's all for now..calo.

1 comments:

Anonymous said...

Macam mana nak ke sini?