Thursday, December 18, 2008

Assignment.!!!~

Aku masih lagi di bebani dengan assignment-assignment yang perlu di hantar minggu depan. Tinggal dua lagi assignment yang masih tak siap lagi dan masih lagi dalam proses (padahal tak jalan lagi wat masa ni huhu).

Assignment-assignment yg dah submit dan perlu di submit:

1)Ethics and Professional Conduct
i)Report (due date 19 Disember)

tapi assignment ni paling best coz aku hanya hantar nama dengan ID je. Ni la kelebihan group leader yg terlebih rajin :)

Production & Operations Management
i)Report (Due date 17 Disember)
ii)Interview video (Due date 23 Disember)

Software Project Management
i)Report (Due date 26 Disember)

Assignment Production & Operations Management tu aku terpaksa mengedit video utk 10 minit dan report pun aku kena wat memandangkan ahli group yg lain terpaksa siapkan report FYP. Dalam semester ni, aku rasa assignment ni yg paling beban tapi harap2 dapat setelkan video tu dlm masa terdekat.

Aku jadi group leader utk assignment Software Project Management tu tapi assignment dia bg aku tak berapa susah sgt..tugas pun dah bagi pada ahli group aku tapi aku tak tau la diorang wat ke tak.

Kepada sesiapa yg tengah wat assignment tu..bersabar la k dan teruskan usaha anda :)

0 comments: