Sunday, December 28, 2008

Assignment + Vacation~

Location : StarCity Hotel, Alor Star, Kedah.



Finally
~!! Siap jugak assignment last aku ni..woohooo. Memula aku ingatkan assignment ni tak berapa susah sangat tapi rupa2 nye susah jugak. All because of the case study yang aku kena pahamkan dan tanya soalan2 yang nakkan opinion. Tak boleh main taram je takut salah. Memang makan masa nak wat assignment tu lebih2 lagi aku on vacation mode sekarang :P.
Mengikut plan asal, aku dan famili nak hantar balik adik bongsu aku ke UiTM Kedah sebab dah nak naik sem baru..alang2 tu boleh pegi holiday skali. Destinasi pilihan adelah Penang dan Langkawi. Ermm...takpe la. Citer pasal holiday ni boleh wat kemudian..next entry :).


Nasib baik hotel2 yang ktorang menginap ni ade internet access. Internet sekarang penting untuk aku siapkan assignment tu sebab kene banyak wat research. Ade hotel yang kenekan caj..ade yang tak, macam sekarang ni. Yang tak kene caj ni 1 je problem, connection yang sedikit slow and kekadang dc..tapi takleh nak komplen la kan sbb free.

My temporary workspace


Semenjak khamis, aku terpakse berjaga malam sampaikan tak tido seharian semata-mata nak siapkan assignment ni. Tensen jugak time tu sebab terdengar bebudak menjerit bergembira kat tepi swimming pool and tepi pantai sedangkan aku terpaksa mengadap laptop seharian huhu. Boleh siap cepat sebenarnye tapi banyak masa aku habiskan dalam keta travelling. Sekarang masa untuk aku dapatkan masa tido aku yang dah beberapa jam tertunggak dan enjoy selagi aku blom balik ke hometown.


Dah pukul 6.30am ni..masa untuk rest. Sign out dulu k..ZzZzZzZz.

0 comments: