Tuesday, August 19, 2008

Mukadimah

Selamat datang ke blog pertama aku. Ni first time aku wat blog, jadi kalo ada salah silap atau terkasar bahasa aku mintak maaf dari hujung kepala hingga ke hujung kaki. Sebenarnye dah ramai bertanye "kenapa ko tak nak wat blog sebab dah ramai buat". Aku bukan taknak buat tapi dulu aku fikir, ape2 yang terjadi dalam kehidupan seharian aku tak perlu di gembar-gemburkan dan di kecohkan di internet.

Aku try sehabis boleh nak selalu update blog ni walaupun takde internet connection kat umah (nasib baik kat opis ade internet). Tapi malangnye, timing aku nak start blog nie tak kena masa sebab sekarang supervisor aku di ANM dah bagi 1 projek untuk di siapkan. Ape2 pun aku try untuk luangkan masa untuk blog nie. Anyway terima kasih kerana sudi menyinggah ke laman blog aku yang tak seberapa nie.

Peace out..!

0 comments: